Thursday 4 August 2011

Centieni risināt Ineses tamborproblēmu

Droši vien katram rokdarbniekam laiku pa laikam kaut kas neizdodas tā, kā iecerēts. Arī Inese pirms kāda laiciņa ļoti alka uzplaucēt tamborrozīti, bet rezultāts nelīdzinājās paraugfotogrāfijā redzētajam maigu pasteļtoņu ziediņam, tādēļ viņa sauca palīgā citus rokdarbu blogerus.

Diemžēl (no finanšu viedokļa - par laimi) man šī vasara ir bijusi darbiem pārbagāta, tādēļ uzreiz nespēju atlicināt brīvbrīdi, lai radītu savu problemātiskās tamborrozes versiju. Beidzot tas ir izdevies!


Protams, ka nav identiska oriģinālam, taču mani gluži labi apmierina, jo stīvināt to nav nepieciešams - tāpat gana stingras ziedlapiņas, labi saglabā formu arī tad, ja no rozītes novērsusies fotoaparāta visredzošā acs :)

Tamborēju no 100% nemerserizētas kokvilnas dzijas Titan Wool EGITTO (50g/120m), izmantojot 2. numura tamboradatu dzijas ražotāja rekomendētās 4. numura tamboradatas vietā.

Tagad tikai jāizdomā, kādā darinājumā šo maigo ziediņu iekombinēt. Varbūt jums ir kādas idejas?

P.S. Tomēr ir atbrīvojušās 3 vietas Jauniešu līderu skolas seminārā Lietuvā. Ja nu kādam gribas tikt uz desmit dienām vaļā no sava lielā bērna (15-25 gadi, bet ir iespējami izņēmumi), var pieteikties. Pirmdienas rītā izbraukšana no Ventspils Liepājas virzienā. Sīkāk lasiet, piemēram, te.

3 comments:

  1. Dalībnieki saradušies ar uzviju :) Seminārā brīvu vietu nav - vairāki gribētāji pat palika aiz strīpas...

    ReplyDelete
  2. Ak, Dies - tā ir debešķīga!!!
    Nu re, ka tamborētājiem, kam nav šķības rokas, tā šēmiņa tomēr ir pa spēkam...
    Tad vaina tomēr ir izvēlētajos diegos? Par tamboradatām - pirmie trīs mēģinājumi man kā reizi tapa ar tamboradatu, kas diegam bija tā kā pa mazu (bet esmu kaut kur pasējusi īstā izmēra adatu :D), tikai pēdējam - tam īpaši vaļīgajam ziedam - paņēmu lielu tamboradatu, jo parasti diezgan cieši tamborēju, likās, ka tas viens otru kompensēs :)
    Bet tie diegi, kurus izmantoju, savelk ziedlapiņas nekontrolējamā murčkulī
    Mīļš paldies, ka izbrīvēji laiciņu šim darbiņam - burvīgs rezultāts, tas man atgriež cerību mēģināt vēl :)
    Par pielietojumu - man jau liekas, ka brošas kājiņu klāt un tā ir pašpietiekama kā piespraude :)

    ReplyDelete
  3. Hehe, Inesīt, man kā cilvēkam ar izteiktu noslieci tamborēšanas virzienā arī mēdz būt šķība roka - reizēs, kad paņemu garās adāmadatas un cenšos adīt kaut ko, kas nav cimds, čība vai zeķe :)
    Man ir bijusi pieredze ar diegiem, kas jau tamborēšanas laikā baigi vijas pirkstos un vēlāk savelk murčkulī gatavo darbu. Tad līdz tikai iestīvināšana un nostiepšana vajadzīgajā formā, kas rozītes gadījumā ir stipri sarežģīta. Var mēģināt stīvināt ar PVA līmes palīdzību (iegūglē, kā to maisījumu pareizi jāgatavo, jo pašai nav bijis vajadzības ar šādu lipīgu padarīšanu ņemties!).
    Jā, un man neizsakāms prieks, ka esi atguvusi cerību, ka arī Tev rozīte izdosies, ja mēģināsi vēl!

    ReplyDelete