Monday 8 June 2015

Pasteļkleita: atskaite Nr. 3

Pirmās divas atskaites varat lasīt šeit un šeit.

Pasteļkleitas sakarā man ir pavēstāmas divas ziņas - laba un slikta. Labā ir tāda, ka esmu atguvusi vēlmi turpināt mežģīņdarināšanu un nedēļas nogale pagāja, ļoti ražīgi darbojoties, bet sliktā - persiku krāsas diegus man neredzēt kā savas ausis, jo dziju veikals ir pārtraucis sadarbību ar konkrēto ražotāju. Pavisam! Ha, ha, es nemaz šeit nesākšu sīkāk iztirzāt to, ka pēdējās reizēs nav bijušas pieejamas arī citas dzijas, kuras man nepieciešamas, lai turpinātu dažus no pārējiem iesāktajiem projektiem. 

Ehhh, bet ko tur vairs... Tā kā diegu (ne)dabūšanas ziņā ieviesusies pilnīga skaidrība, saskatu vairākus turpmākas rīcības variantus:
1) paglabāt notamborētos persiku krāsas motīvus kādam citam projektam un turpmāk strādāt tikai ar atlikušajiem trīs toņiem, kas nozīmētu, ka kleita vairs glīti nesaderēs ar mammas dāvāto rotu komplektu;
2) šturmēt dziju veikalus Ventspilī un citviet Latvijā, lai atrastu vajadzīgā toņa persiku diegus no citu ražotāju piedāvājuma, kas nozīmētu daudz ieguldīta laika un līdzekļu;
3) mēģināt piemeklēt attiecīgo persiku toni starp izšūšanai paredzētajiem diegiem (cerīgs variants, bet dārgas izmaksas, jo diegu vajadzētu daudz);
4) ārdīt ārā gatavās persiku krāsas detaļas, Briges mežģīņu apakšmalu tamborēt no bēšās krāsas diegiem, savukārt iegūtos persiku toņa diegus pārstrādāt aukliņā vai sīkos motīviņos, ar ko vienmērīgi cauraust kleitu;
5) strādāt ar esošajiem toņiem, bet piemeklēt kleitai attiecīgā persiku toņa oderes audumu (maz ticams, ka izdotos uz vietas atrast);
6) aptaujāt bloga lasītājus, vai viņu krājumos nav paslēpušies Egitto "Giza 83" Perlato 5 diegi (Titolo 5, Colore 85, Partita 1) un, ja atrastos, pārpirkt, jo internetu jau esmu izmalusi cauri bez rezultātiem;
7) aizmirst par rotu pieskaņošanu un persiku toņa diegu vietā ieviest citu pieskaņotu pasteli.

Pagaidām pavairoju motīvu skaitu un nevienu no variantiem neesmu izvēlējusies. Ja nav slinkums iedziļināties, papētiet bildes un uzrakstiet, ko par minētajiem variantiem domājat jūs!










7 comments:

  1. Domāju, ka pirmais variants, jo rotas jau nekur nepazudīs un noteikti tiks pieskaņotas citā Tev svarīgā vai vēl "apaļākā" notikumā :)) Toties satamborēts jau ir krietni daudz un atrast toni var arī neizdoties. Būs iemesls pafantazēt un izdomāt citu pieskaņotu rotu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kur nu vēl apaļāks notikums par 30, Ivetiņ! Domā, ka es to kleitu tik lēni darināšu, ka pienāks 40. dzimene? :D Bet, ja mēģinātu dabūt tos persiku diegus, ko sākumā izmantoju, tā varētu gadīties. Paldies par izteikto viedokli! Šodien jau Skype uzzināji par manu risinājumu, esmu tiiiik priecīga!

      Delete
  2. Skatoties ar Tavu topošo kleitu un lasot par diegu nebūšanām, man ienāca prātā - vai neesi Maxi toņos ielūkojusies? Ja vien Maxi diega resnuma ziņā Tev der.
    Maxi ir tāds neuzkrītošs, blāvi laša krāsā tonis:
    http://3.bp.blogspot.com/-itshAK30TyY/U465tykPXrI/AAAAAAAACrE/JTgXyUK_BHQ/s1600/Process.jpg.jpg
    http://4.bp.blogspot.com/_6uqqu6gwaPc/TUAZLskjsYI/AAAAAAAABpg/AzbFCLfKzZA/s1600/sedzina.JPG
    Ja vēlies, varu Tev pa pastu nosūtīt diega notinumu, lai vari salīdzināt toņus. Rīgas Kumodē pa laikam šis Maxi tonis parādās. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mīļš paldies par piedāvāto palīdzību, lieti noderēja, jo šodien esmu radusi savai problēmai risinājumu, lai arī tas ir citāds! :)) Paķēru līdzi persikkrāsas detaļas un rokassprādzi, aizstaigāju līdz Ventspils Kumodei apskatīties, kāds tas Maxi tonis ir dzīvē, tā arī nesapratu, vai redzēju īsto. Papētīju arī citu ražotāju merserizētos diegus, bet neviens nelīdzinājās man nepieciešamajam, kurš vairāk sliecas uz maigi oranžīgi brūnu. Tevis norādītajās saitēs jau laškrāsa izskatījās cerīgi, bet realitāte (ja vien tur bija Tevis norādītais tonis) cerības nogrāva. Beigās konstatēju, ka manā paletē labi iederēsies Madame Tricote Perle 5 gaišbrūnie diegi, lai arī es toni vairs nesauktu par pasteli, turklāt arī rota brīnišķīgi pieskaņosies kleitai, ja nu tomēr tā gala beigās savienojumā ar kleitu neradīs pārspīlētu iespaidu. Iegādājos kanēļkrāsas toni, līdz ar to šobrīd esmu oficiāli esmu izvēlējusies pēdējo variantu ar jaunas krāsas ieviešanu, taču rotaslietu komplekts neatkrīt.

      Delete
  3. Kleita būt TIIIK skaista, krāšņa, ka nekādas rotas nevajadzēs. Tāpēc bez stresa - pirmais vai pēdējais variants :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Paldies, Aija! Iespējams, ka rotas nevajadzēs, lai gan, pēc manām domām, žurnālos "Дуплет" un "Журнал мод" īru mežģīnes neizskatās pārspīlēti pat kombinācijā ar ārkārtīgi greznām, uzkrītošām rotām. Man nepiemīt latviskā pieticība rotāšanās ziņā, tādēļ pastāv liela varbūtība, ka rotu komplektu tomēr lietošu.

      Delete
  4. Jā, kad lasīju pirmoreiz šo Tavu rakstu, nodomāju, kas tur liels, piemeklēt tambordiegus vajadzīgajā tonī, laikam jau Tu pedantiski pārspīlē ar to īstā toņa piemeklēšanu (jāņem vērā protams tas, ka es esmu krustiņotāja ar izšujamo diegu paleti pie rokas), nu, ja, bet pēc klejojumiem pa Rīgas veikaliem tambordiegu pētījumos un savu tambordiegu krājumu revidēšanas, es Tavus meklējumus tagad ļoti labi saprotu. Man prieks, ka atradi risinājumu. Esmu sajūsmā parTaviem satamborētajiem motīviem!

    ReplyDelete