Thursday 26 March 2015

Krāsu sprādziens

Brīdinājums! Personām ar vājiem nerviem, sliktu košo krāsu panesību, kā arī tiem, kas uzskata, ka valdībai paātrinātā kārtībā būtu jāpieņem likums, kas noteiktu, ka sabiedrības locekļiem uz ielas turpmāk atļauts parādīties vienīgi melnā, baltā un pelēkā apģērbā un sadzīvē drīkst izmantot tikai neitrālu krāsu priekšmetus, šo ierakstu tālāk nelasīt, lai izvairītos no potenciālas psiholoģiskas traumas.

Savukārt tie, kuri piekrīt, ka ikdienas mirkļus vērts svinēt pēc iespējas košāk, leciet kopā ar mani krāsainības dzelmē, jo tūdaļ gatavojos atrādīt jums abas pārējās pasen iesāktās bavāriešu segas.

Sāksim ar košāko segu, kura gan ir pati mazākā, jo līdz pašreizējam izmēram to tamborēju no mājās esošās vilnas dzijas, bet, kopš krājumi galīgi izsīkuši, neesmu darbu turpinājusi, taču krāsu ziņā man tā ir ļoti mīļa, lai gan segas sakarā esmu piedzīvojusi gan degunu raukšanu, gan nedaudz dzēlīgu piezīmju no "вырви-глаз" sērijas. Bet - kam netīk, lai neskatās, negatavojos jau tamdēļ ārdīt laukā!

   



Otrā sega (šobrīd 140 x 140 cm), kā zemāk redzams, ir kvadrāta formas. Atšķirībā no savām māsām tā veidota tikai no 5 krāsu dzijas, kuras sastāvā nav ne kripatiņas vilnas.




Darba līdz segu pabeigšanai atliku likām, bet esmu līdz zobiem bruņota ar pacietību un optimisma pilna, jo dzirkstošas krāsas lieliski uzlādē manas radošās enerģijas baterijas.

Un kādi ir jūsu radošuma dzinuļi šopavasar?

6 comments:

  1. Tas tiešām IR krāsu sprādziens. Un kaut kas tāds ir nepieciešams acīm, jo, šķiet, ārā vienīgais zaļums ir no mazajām sniegpulkstenīšu lapiņām.
    Manas pavasara radošuma izpausmes var redzēt manos darbos. Savā jaunajā mētelīti es vedu pavasari, tā man teica, un man arī ir tāda sajūta.
    Lai tev koša darbošanās arī tālāk! Arī ar kleitas tambordarbiem.

    ReplyDelete
  2. Kolosāli krāsaini, ka prieks skatītieas :))

    ReplyDelete
  3. Burvīgi, koši un skaisti!
    Es arī reizēm iegrimstu spilgtās krāsās un toņos. Tā ir kā sava veida meditācija - no katras krāsas uzņemu tās vibrācijas un baudu tās. Jauki! Man patīk tās sajūtas. :)

    ReplyDelete
  4. Milzīgs paldies jums visām par jaukajiem komentāriem un dalīšanos simpātijās pret košajām krāsām! Man ir bijusi ļoti darbīga un fiziski nogurdinoša nedēļas nogale, tādēļ, neņemiet ļaunā, šoreiz nav spēka uz katru komentāru atbildēt atsevišķi. Bet mani tie ļoti priecēja!

    ReplyDelete
  5. Ieklīdu Tavā blogā un wooow!!! It kā biju Tava bloga sekotājos, bet laikam vairs nē, nesaprotu, pierakstīšos sekot vēlreiz. Superīgas segas top! Pirmā ir dievīga! Lai raits turpinājums un noteikti gaidīšu vēl un vēl košas bildes!!! Priecīgas Lieldienas!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Paldies, Ceita! Jā, man arī ar sekošanu reizēm kaut kas noiet greizi un tā beigu galā pārvēršas nesekošanā :D Šopavasar gan līdztekus mājokļa tīrīšanai, rādās, esmu savu lasāmblogu sarakstā veiksmīgi ieviesusi kārtību. Lai Tev arī izdodas!

      Delete